Een tijdje geleden heb jij je ingeschreven voor de 'insiders' maillijst van de Nationale Jamboree 2020. We vinden het superleuk dat je geïnteresseerd bent in dit gave kamp! In dit mailtje vind je de eerste 'insiders' update.

De afgelopen maanden is er door het organisatieteam en teams die daarbij horen hard gewerkt aan de eerste voorbereidingen voor de Nationale Jamboree. Het organisatieteam is echter nog niet helemaal compleet. We zoeken nog een Coördinator Subkampen. Lijkt je dit wat? Reageren kan hier!

Op deze pagina vind je nog veel meer vacatures voor onder andere het programma en het communicatie team. Wil jij je inzetten voor de Nationale Jamboree 2020? Kijk dan of er voor jou een toffe klus tussen zit.

Speltakken op de Nationale Jamboree
De Nationale Jamboree 2020 is een evenement dat voornamelijk voor scouts georganiseerd wordt. Er zijn daarnaast ook beperkt plekken beschikbaar voor welpen- en explorer speltakken die ook mee willen doen. Ben jij leiding of jeugddeelnemer van één van deze speltakken en wil jij graag naar de Nationale Jamboree? Maak dan zeker de rest van jouw speltak/leidingteam ook enthousiast en schrijf jouw groep in!

De inschrijving
We werken er keihard aan om de voorinschrijving in de eerste week van mei te openen. Per groep kan één contactpersoon een voorinschrijving doen. Je geeft bij de voorinschrijving aan dat jouw groep/speltak komt en met hoeveel deelnemers en leiding. (Het aantal deelnemers en leiding kan daarna uiteraard nog gewijzigd worden).
Wanneer de inschrijving open is gaan we je uiteraard vertellen waar je het inschrijfformulier vindt.

De individuele inschrijvingen voor deelnemers en leiding, met daarbij o.a. persoonlijke wensen en medische gegevens, kan vanaf december 2019 tot april 2020 gedaan worden. Daarover ontvang je uiteraard nader bericht.

Deelnemersbijdrage
De deelnemersbijdrage voor de Nationale Jamboree is vorige week vastgesteld. Deze is zoals eerder gemeld vergelijkbaar met andere grote scoutingkampen in Nederland. Er is gekozen om leiding korting te geven op de deelnemersbijdrage, zodat zoveel mogelijk leiding mee kan. Voor medewerkers geldt ook een ander bedrag. De bijdrages zijn:

Deelnemers: € 259,-
Leiding: € 209,-
Medewerkers: € 169,-

In de bijdrage is inbegrepen o.a.:

• Eten en drinken.
  • Deelnemerspakket, bestaande uit in ieder geval een kampdas en naambandje.
  • Kampterreinvoorzieningen en een volledig programma-aanbod.

In de bijdrage is niet inbegrepen o.a.:

• Vervoer van en naar het kampterrein
  • Alle eigen voorzieningen om met de speltak te kamperen. De organisatie gaat er vanuit dat iedere speltak zelf zorgt voor tenten, kookgerei, etc.

Lees voor meer informatie ook de deelnemersvoorwaarden. Deze zijn beschikbaar bij de inschrijving.

Dit was hem alweer voor de eerste 'insiders' update. Mocht je vragen hebben, kijk dan gerust op de website www.nationalejamboree.nl voor meer informatie. Of stuur ons een berichtje via de website, of op Facebook.