logo krokodil

Welkom

De krokodil is al eeuwen de het meest gevaarlijke dier van de jungle. Een krokodil voelt zich thuis op land en water, is sterk en verrassend lenig. Daarnaast is de krokodil is een echte overlever, hij leefde al op aarde voordat de dinosaurussen bestonden.

Je zou kunnen zeggen dat het niet wijs is om met zo’n gevaarlijk dier op kamp te gaan. Gelukkig hebben we helden die net zoals de legende Steve Irwin “the crocodile hunter” niet bang zijn voor deze dieren en ze zelfs als vriend zien. Deze helden hebben een echte “Irwin factor” en tijdens de NJ zullen we erachter komen of jij diezelfde Irwin factor hebt.

Wie zijn wij?

De helden die jullie gedurende de NJ op weg zullen helpen naar deze begeerde Irwin factor komen diep uit de jungle van Zeewolde. Een kleine vier kilometer van het scouting landgoed vandaan staat een schuur waar de helden samenkomen om jullie kamp voor te bereiden.

Teamfoto

Hier volgt informatie over het thema.

Ons leefgebied

Krokodillen leven rondom de evenaar waar het heel warm is. Denk daarbij aan verre landen als Australië en Suriname. We heten in ons Subkamp ook een aantal scouts welkom uit verre andere landen. Ze komen onder andere uit Israël en Groot Brittannië.

Contact

Het krokodillen team is, naast de nieuwsbrieven en website te vinden op social media! Je kunt ons vinden op Instagram  en Facebook. Verder zijn we te bereiken op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor alle vragen en toevoegingen voor onze sociale media.

Tot op de Jamboree!

See you later Alligator!

Help Subkamp Krokodil

Om je nu al goed voor te bereiden op het fantastische kamp hebben we een kleine paklijst met spullen die misschien wel van pas kunnen komen.

• (Opblaas)krokodil (Roze)
  • Steve Irwin outfit
  • Je (roze) crocs
  • Alles wat roze is en je van je ouders mee mag