subkamp logos kikker color 1

Wie zijn wij?

Een subkamp organiseren kun je niet alleen – daarom hebben we een mooi team samengesteld! Het team van subkamp Kikker bestaat uit 3 mannen en 4 vrouwen in de leeftijd van 18 tot 42 jaar. Iedereen is actief (geweest) bij een scoutinggroep in Zeeland, Noord- en Zuid-Holland of Utrecht.

[Teamfoto volgt 2 februari]

Thema

Overal ter wereld komen kikkers voor, behalve in de woestijn en de poolgebieden. Maar onze paarse brulkikker beleeft zijn avonturen vooral in de Zuid-Amerikaanse jungle. Daar waar de Inca’s en Azteken eeuwen geleden leefden. Met tempels, kleurrijke maskers, dichtbegroeide jungles en vreemde tekens op vervallen pilaren. Daarom geeft de slogan ‘More than adventure’ maar al te goed aan waar het om gaat tijdens de Nationale Jamboree 2020: avontuur! Waan jezelf in de wereld van Indiana Jones en los eeuwenoude puzzels op, trotseer gevaarlijke touwbruggen; zolang ze maar paars zijn!

Contact

Naast deze website en de nieuwsbrief, willen we jullie ook op de hoogte houden via onze social media accounts! Zo zijn we te vinden op facebook.com/subkampkikker en op instagram.com/subkampkikker. We zouden het leuk vinden als jullie deze kanalen zouden willen verspreiden onze de kinderen en ouders, zodat we ze in de voorbereiding al extra enthousiast kunnen maken! Voor vragen kun je ons altijd mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Help Subkamp Kikker

Wij kunnen als subkampstaf natuurlijk niet alléén zorgen voor een geweldig kamp; hierbij hebben we jullie hulp hard nodig:

• Versier je eigen plankje! Op de komende subkampdag krijgen alle groepen van ons genoeg plankjes mee om tijdens de opkomst met alle kinderen te kunnen versieren of te beschilderen. Neem deze tijdens de Jamboree weer mee en we creëren meteen al een waanzinnige sfeer op ons subkamp! Na afloop mogen jullie ze natuurlijk weer meenemen naar huis als herinnering.
  • Verzamel kussens voor een gezellige ontspanningsplek op ons subkamp!
  • Verzamel paarse aankleding voor je groepsterrein!
  • Deel onze social media: @subkampkikker op Facebook en Instagram!