De Nationale Jamboree 2020 is natuurlijk een ontzettend gaaf kamp maar organiseert zichzelf natuurlijk niet! Het organisatieteam (afgekort: OT) is verantwoordelijk voor de planning en invulling van de Nationale Jamboree 2020 en gaat er natuurlijk iets moois van maken.

Het OT heeft ruime ervaring met het organiseren van kampen van dit formaat. De OT-leden zijn onder andere betrokken geweest bij de organisatie van: Jubjam100, Nationale Jamboree, NawaKa, Scout-in, enzovoorts.

Wil jij meehelpen om van de Nationale Jamboree een knallend succes te maken en ben jij ouder dan 18? Dan ben je ook van harte welkom als medewerker. Zowel in de voorbereiding als tijdens de Nationale Jamboree zelf is er genoeg te doen! Check de medewerkers pagina voor meer informatie.

nieuws taart 2

De projectleiders van de Nationale Jamboree 2020 snijden een taart aan ter ere van de start van het organisatietraject.