Jij hebt je ingeschreven voor de 'insiders' maillijst van de Nationale Jamboree 2020. We vinden het superleuk dat je geïnteresseerd bent in dit gave kamp! In dit mailtje vind je de tweede 'insiders' update met allerlei informatie over de Nationale Jamboree 2020. Deze informatie krijg jij eerst in je mailbox, voor we het op onze website gezet hebben.

Welpen
Zoals je misschien wel weet zijn naast scouts en explorers, ook welpen van harte welkom op de Nationale Jamboree 2020. De afgelopen tijd hebben wij goed nagedacht over hoe wij welpen een zo leuk mogelijk ervaring kunnen geven op de Nationale Jamboree. Daardoor is er wat nieuwe informatie die we graag met je delen.

De duur van het kamp zal voor de welpen anders zijn dan voor de scouts en explorers. Voor de welpen begint het kamp op maandag 27 juli en duurt tot en met zondag 2 augustus. 7 dagen dus, in plaats van 9 dagen. Voor leiding zal het wel mogelijk zijn om op zaterdag 25 juli aanwezig te zijn om bijvoorbeeld alvast het kampement op te bouwen. Hier volgt uiteraard later meer informatie over.

Omdat het kamp voor de welpen korter duurt betalen zij ook een andere deelnemersbijdrage. Deze is € 209. Voor leiding is de bijdrage € 169.

Voor de welpen zal er eigen subkamp worden gevormd en wordt er een eigen programma aangeboden. Hierdoor zullen de activiteiten en faciliteiten goed op kinderen van welpenleeftijd afgestemd zijn.

Het vinden van medewerkers gaat al hartstikke goed. Heb jij zin om mee te werken aan de Nationale Jamboree? Kijk dan snel op onze vacature-pagina. We zijn nu vooral nog op zoek naar een aantal teamleiders en coördinatoren. Later zullen we ook op zoek gaan naar medewerkers voor hun teams. Ben je daarin geïnteresseerd? Hou dan zeker de vacature-pagina en onze Facebook pagina goed in de gaten.

De inschrijving
De inschrijving is inmiddels open en de eerste aanmeldingen zijn al binnen. De uiterste datum voor inschrijven is 31 oktober. Markeer deze datum dus met een rode stift in je agenda!

Wil je jouw groep inschrijven? Je geeft bij de inschrijving aan dat jouw groep/speltak komt en met hoeveel deelnemers en leiding. (Het aantal deelnemers en leiding kan daarna uiteraard nog gewijzigd worden). De individuele inschrijvingvoor deelnemers en leiding, met daarbij o.a. persoonlijke wensen en medische gegevens, kan vanaf december 2019 tot april 2020 gedaan worden. Daarover ontvang je uiteraard nader bericht.

Scout-In
Ga je naar de Scout-In en wil je meer informatie over de Nationale Jamboree? Wij zijn daar te vinden op de infomarkt. Kom dus zeker langs met je vragen of om gewoon eens met één van de organisatoren te kletsen.

Digitaal promotiepakket
Wil je jouw medeleiding, ouders of bestuur enthousiasmeren over de Nationale Jamboree 2020? Wij werken op dit moment aan een digitaal promotiepakket met onder ander een handige Powerpoint presentatie. Hiermee kun je eenvoudig meer uitleggen wat de Nationale Jamboree inhoudt. Uiteraard kun je zelf ook nog slides toevoegen. Meer weten? Houd onze Facebookpagina in de gaten.

Advertentie in Scouting Magazine
Heb jij onze promotiepagina in het Scouting Magazine al gezien? Samen met de Europese Jamboree maken we het jou makkelijk om te kiezen wat je gaat doen in de zomer van 2020. Pak hem er dus snel bij als je deze pagina nog niet hebt gezien.

Dit was hem alweer voor de tweede 'insiders' update. Mocht je vragen hebben, kijk dan gerust op de website www.nationalejamboree.nl voor meer informatie. Of stuur ons een berichtje via de website, of op Facebook.