Jij hebt je ingeschreven voor de 'insiders' maillijst van de Nationale Jamboree 2020. We vinden het superleuk dat je geïnteresseerd bent in dit gave kamp! In dit mailtje vind je de derde 'insiders' update met allerlei informatie over de Nationale Jamboree 2020. Deze informatie krijg jij eerst in je mailbox, voor we het op onze website gezet hebben.

Inschrijven, wees er op tijd bij!
Heb je besloten om met jouw speltak naar de Nationale Jamboree 2020 te gaan? Fantastisch! Zorg dan dat je jouw speltak inschrijft. Er zijn niet ongelimiteerd plekken en de inschrijving is tot en met 31 oktober. Dat betekent dus dat inschrijving over 2,5 maand al sluit! Wees er dus op tijd bij!

Ook op zomerkamp geweest? Al besloten wat jullie volgend jaar gaan doen?
Waarschijnlijk ben je in de afgelopen weken op zomerkamp geweest, wellicht ben je nu op kamp of moet je zelfs nog op kamp gaan. Als organisatieteam van de Nationale Jamboree 2020 hopen we dat jij en jouw welpen, scouts en/of explorers een fantastisch kamp hebben gehad, of gaan hebben!

Nadat je thuisgekomen bent van het zomerkamp, al het materiaal opgeruimd en de was gedaan is, wordt het natuurlijk zo langzamerhand tijd om alvast vooruit te gaan denken aan het zomerkamp van volgend jaar. Wellicht heb je het daar tijdens het zomerkamp al met elkaar over gehad, of heb je er binnenkort een vergadering over met je mede-leiding. Ben jij enthousiast over de Nationale Jamboree en wil je er graag naartoe met je speltak? Breng dit enthousiasme dan zeker over op je mede-leiding. Gebruik dan zeker onze website en het digitaal promotiepakket voor informatie!

Wij zijn ook op de Scout-In
Heb jij een prangende vraag over de Nationale Jamboree of wil je leden van het organisatieteam eens persoonlijk spreken? Loop dan eens langs onze infostand op de Scout-In. Je vind ons daar op de zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. Tot dan!

Er staan regelmatig nieuwe vacatures op onze vacature-pagina. Wil jij ook als vrijwilliger betrokken zijn bij de Nationale Jamboree? Neem dan zeker eens een kijkje bij de vacatures.

Heb je nog een vraag?
Heb je een vraag over de Nationale Jamboree? Wij helpen je graag! Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of stel je vraag via Facebook Messenger.

Dit was hem alweer voor de derde 'insiders' update. Hopelijk tot snel!