Beste       ,

Jij bent contactpersoon van één van de deelnemende groepen aan de Nationale Jamboree 2020. Je bent daarmee automatisch ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Met deze nieuwsbrief houden we je maandelijks op de hoogte van alle informatie rondom de Nationale Jamboree. Stuur deze nieuwsbrief gerust door naar je medeleiding. Wil je deze nieuwsbrief niet meer, of op een ander e-mailadres ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wow! Zoveel groepen?!
De inschrijving voor de Nationale Jamboree is afgelopen donderdag gesloten. Als organisatie van de Nationale Jamboree zijn wij overweldigd door het grote aantal aanmeldingen in de laatste week voorafgaand aan de sluiting van de inschrijving. Wow!

Maar liefst 113 groepen uit binnen- en buitenland hebben zich ingeschreven voor de Nationale Jamboree. Naast scouts uit Nederland, gaan we ook vanuit Denemarken, Ghana, Zweden, Noord-Ierland, Israël, Engeland, Congo, Zwitserland, Ierland en Tunesië scouts ontvangen in Zeewolde!

Daarmee belooft de Nationale Jamboree een groots succes te worden! Het exacte deelnemersaantal maken we volgend jaar pas bekend, omdat groepen hun aantallen nog kunnen wijzigen.

Aanbetaling
Nu de inschrijvingsperiode voorbij is en jouw groep officieel deelneemt, is het de bedoeling dat de aanbetaling van €89 per persoon betaald wordt. Hier heb je inmiddels een e-mail over gekregen. Heb je deze niet gehad? Neem dan even contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op dit e-mailadres kun je ons ook bereiken als je vragen hebt over de inschrijving of de betaling.

Rond 1 mei 2020 krijg je van ons het verzoek om de rest van de deelnemersbijdrage te voldoen. (Dit is de totale deelnemersbijdrage min de aanbetaling.)

Individuele inschrijvingen
In januari 2020 krijg je van ons bericht over het individueel inschrijven van de deelnemers in je groep. Voor deze individuele inschrijving heb je tot 1 mei 2020 de tijd. Bij deze inschrijving kunnen ook zaken als allergieën, diëten en overige bijzonderheden worden aangegeven.

Let op! Je kunt bij deze individuele inschrijving alleen de aantallen aangeven die nu bij je inschrijving staan. Wil je meer deelnemers aanmelden? Stuur dan eerst een e-mail met het aantal naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zorgen dan voor het juiste aantal bij je aanmelding, zodat jij de inschrijvingen kunt vullen met de individuele informatie.

Ook is het belangrijk om te weten dat wanneer het aantal inschrijving van de groep omhoog gaat, je van ons meteen het verzoek krijgt om de aanbetaling voor deze extra deelnemers te voldoen.

Subkampen
Jouw groep wordt door ons ingedeeld op één van de subkampen. Er zal één subkamp zijn voor de welpen, één voor de explorers en drie subkampen voor de scouts. (Natuurlijk vergeten we de medewerkers niet! Zij zullen ook op een eigen subkamp kamperen.)

Totaal zijn er op de Nationale Jamboree 2020 dus vijf deelnemerssubkampen. De namen van deze subkampen en op welk subkamp jij met jouw groep gaat kamperen maken we binnenkort bekend.

Ook willen we alvast aankondigen dat we in maart 2020 een subkampdag gaan organiseren. Op deze dag nodigen we graag per deelnemende speltak een afvaardiging uit om alvast kennis te maken met onze subkampen en hun staven. Je hebt daar verder onder andere de mogelijkheid om al jouw vragen te stellen en ook kennis te maken met jouw subkampburen.

Vanuit jouw subkamp zul je in de komende maanden ook nieuwsbrieven gaan ontvangen. Zo blijf je ook op de hoogte van al het nieuws en informatie rondom jouw subkamp. Zorg ook dat je jouw subkamp straks gaat volgend op social media.

Tot snel!
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen. We zijn ontzettend blij met het enthousiasme dat jullie getoond hebben in de afgelopen periode. Dat heeft ons nóg meer energie gegeven om een fantastisch kamp voor jouw groep neer te zetten in de zomer van 2020.

Vanaf nu krijg je in ieder geval iedere maand een nieuwsbrief. Willen jouw medeleiding en/of je jeugddeelnemers deze nieuwsbrief ook ontvangen? Zij kunnen zich via nj.scouting.nl/deelnemers-nieuwsbrief inschrijven voor deze nieuwsbrief.

Vergeet niet om ons ook op social media te volgen. Daar houden wij je uiteraard (bijna) dagelijks op de hoogte. We zouden het ook erg fijn vinden als je jouw mede-leiding en jeugddeelnemers uitnodigd om ook onze Facebook pagina te liken.

Graag tot snel!

Hartelijke groet,