Beste       ,

Jij bent contactpersoon van één van de deelnemende groepen aan de Nationale Jamboree 2020. Je bent daarmee automatisch ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Met deze nieuwsbrief houden we je maandelijks op de hoogte van alle informatie rondom de Nationale Jamboree. Stuur deze nieuwsbrief gerust door naar je medeleiding. Wil je deze nieuwsbrief niet meer, of op een ander e-mailadres ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Individuele inschrijving
Jouw groep is al een tijdje ingeschreven. Maar, nu is het tijd om de individuele deelnemers van jouw groep in te schrijven. Zo weten wij wie er naar de Nationale Jamboree 2020 komt. Hieronder vind je een set instructies waarmee je de individuele inschrijving kunt doen. Zorg dat je alle individuele inschrijving vóór 1 mei 2020 hebt gedaan voor een goede registratie van jouw groep.

• Log in op sol.scouting.nl
  • Ga naar "Mijn Scouting" en kies in de 3e kolom voor "Mijn inschrijvingen"
  • Je ziet nu een overzicht van al je inschrijvingen
  • Klik in de kolom "Formulier" op je groepsinschrijving van Nationale Jamboree 2020
  • Kies voor het tabblad "individuele inschrijvingen"

Wil je deelnemers toevoegen aan je groepsinschrijving?

• Druk rechtsonder op de knop "Deelnemers toevoegen"
  • Selecteer het lid welke je in wilt schrijven en druk op "volgende"
  • Vul de gevraagde gegevens in en druk op "volgende"
  • Bevestig met "Voltooien"
  • Herhaal deze stappen voor elke deelnemer die je wilt toevoegen aan je groepsinschrijving

Wil je de gegevens van bestaande deelnemers aanvullen?

• Druk in de kolom "Dln.nr." op het deelnemersnummer
  • Kies voor het tabblad "deelnamestatus"
  • Druk op "inschrijving aanpassen"
  • Maak de gewenste aanpassingen en druk op "volgende"
  • Bevestig met "Voltooien"

De Nationale Jamboree 2020 is uiteraard een supergroot evenement met veel deelnemers, een groot kampterrein, legio activiteiten, en knallende feesten. Dit alles moet wel voorbereid, georganiseerd, opgebouw en opgeruimd worden. Hiervoor zoeken wij vrijwilligers. Wij zijn op zoek naar coördinatoren, teamleiders en medewerkers. Ken jij iemand in je omgeving (bijvoorbeeld: van jouw scoutinggroep, of een groep in de regio) die het leuk zou vinden om mee te helpen? Stuur dan zeker even deze link door: nj.scouting.nl/vacatures/nationale_jamboree_2020.

Een aantal voorbeelden van openstaande vacature vind je hieronder:

• Subkampmedewerker Scouts
  • Coördinator Waterworld
  • Vrijwilliger Licht & Geluid
  • Vrijwilliger medewerkersvoeding

In welk subkamp kunnen wij jou straks vinden?
Ben je benieuwd in welk subkamp jouw groep komt te staan? Verzamel dan al jouw creativiteit en ga tijdens een opkomst met jouw groep aan het puzzelen! Met behulp van het inschrijfnummer kun je op wiewatwaar.subkampen.nl beginnen aan de speurtocht naar jullie subkamp.

Jouw inschrijfnummer:

Het spel werkt als volgt: door een doolhof te doorlopen kom je er achter op welk subkamp je komt te staan. In het doolhof moet je daarvoor eerst zorgen dan alle wegen die niet naar jouw subkamp leiden zijn afgesloten. Door de vragen te beantwoorden kun je van het antwoordvel coördinaten lezen van vakjes in het doolhof die afgesloten horen te zijn. Heb je alle vragen beantwoord? Dan is er maar één weg die naar het juiste subkamp leidt!

Save the date: Nationale Jamboree Preview
Op 28 maart 2020 organiseren wij de Nationale Jamboree Preview van de Nationale Jamboree 2020! Graag nodigen wij per deelnemende speltak 1 á 2 leiding uit om naar de Nationale Jamboree Preview te komen. Aanmelden kan via de uitnodigingsmail die je hier op een later moment voor ontvangt.

Op deze bijzondere dag kun jij kennis maken met jouw subkampstaf en leiding van andere groepen op jouw subkamp. Natuurlijk krijg je de mogelijkheid om al jouw vragen te stellen over het subkamp en de Nationale Jamboree.

• Locatie: Pathé Ede (Laan der Verenigde Naties 150, Ede)
  • Tijd: van 10:00 tot 13:00 uur
  • Genodigd: Maximaal twee leiding per deelnemende speltak
  • Aanmelden: E-mail met uitnodiging volgt voor eind februari

Dit was hem weer voor deze nieuwsbrief. Vergeet niet om ons ook op social media te volgen. We zouden het ook erg fijn vinden als je jouw mede-leiding en jeugddeelnemers uitnodigt om ook onze Facebook pagina te liken.

Graag tot snel!

Ruben en Lenneke,