Een aantal maanden na de start van het organisatietraject is de inschrijving voor de Nationale Jamboree op woensdag 1 mei 2019 geopend. Dit betekent dat welpen, scouts, explorers en buitenlandse groepen zich kunnen aanmelden voor het kamp. Klik hier om naar de inschrijving te gaan.

Per groep kan één contactpersoon een inschrijving doen. Je geeft bij de inschrijving aan dat jouw groep/speltak komt en met hoeveel deelnemers en leiding. (Het aantal deelnemers en leiding kan daarna uiteraard nog gewijzigd worden). De individuele inschrijvingen voor deelnemers en leiding, met daarbij o.a. persoonlijke wensen en medische gegevens, kan vanaf december 2019 tot april 2020 gedaan worden. Daarover ontvang je uiteraard nader bericht.

Ga jij met jou welpen-, scouts- of explorerspeltak naar de Nationale Jamboree 2020? Wat tof! Schrijf je dan nu in!